7 Ağustos 2008 Perşembe

Fenerbahçe - MTK Buda5te


Fenerbahçe beklenildiği gibi MTK'yi güle oynaya yendi yetmedi 5'ledi.Bu maçta F.Bahçe'den çok dikkati çeken tartışmasız Semih oldu.Ben Semih'e gerekli değerin verilmediğini düşünenlerdenim.Bu maçta da sol ayağıyla attı, kafayla attı, sağ ayağıyla attı, aşırtma attı...Daha ne yapsın bu adam.Maç golle başladığından 60'a kadar idman havasında geçti.61'de Semih'in muhteşem golünden sonra 64'te yapılan yerinde değişikliklerle maç daha da hareketlendi.Emre ve Burak takıma faydalı olacaklarını gösterdiler.Guiza ilk maçında hareketliydi ama bekleneni veremedi her ne kadar bu maç kıstas olmasa da.Semih'in 4 golle yıldızlaştığı maçta Emre'de F.Bahçe formasıyla ilk golünü penaltıdan attı.Fenerbahçe'nin yeni rakibi Partizan oldu.Onları da yarın değerlendireceğim Bükreş ile birlikte.

Hiç yorum yok: