8 Ağustos 2008 Cuma

Gareth Bale




Resimdeki bu 19 yaşındaki genç belki çok yakışıklı olmayabilir ama inanın ki çok yetenekli.(Yakışıklılığı benim derdim değil ama İngiltere'de bu konuyla ilgili basına çok malzeme olduğu da onun adına acı bir gerçek.)Henüz 19 yaşını yeni doldurdu.Ama o 16 yaşındayken tattı İngiltere ligini tadını.Daha 16 yıl 275 günlükken oynadığı ligde oynayan en genç 2. oyuncuydu.1. ise geçen sene yine Southampton'da bu başarıyı elde eden takım arkadaşı Theo Walcott'tu.(15 yıl 175 gün)O bir solbek, aslında kanatta da oynar ama onu hep hocalari bekte değerlendirdi.Atağı seven savunması süper tam bir yeni nesil.2 sezonluk Southampton deneyiminde 45 maçta 5 gol attı.18 yaşında 14.700.000 € verdi onun için Tottenham.Geçen sezon geçirdiği beyaz formaya gittikçe ısındı ve artık o takının vazgeçilmezi.Yaşına rağmen tüm hocaları onun kişiliğine hayran oldukalarını dile getiriyorlar.Zannettiğiniz gibi İngiliz değil o.Galli.Daha 16 yaşında geçirdi sırtına Milli formayı ve kimseyi yanıltmadı.En genç milliydi ilk maçında.17 yaşında attı ilk milli golünü ve bir rekor da o gün kırdı.16 yaşından beri A Milli takımının wonderkid'i.2007'de Young Player of the Year seçildiğinde bütün dikkatleri topladı.Şimdi onu çok daha iyi bir gelecek bekliyor.Önünde çok uzun yıllar var yeni Roberto Carlos'un.

Hiç yorum yok: