5 Ağustos 2008 Salı

Kaldı 2!



Fenerbahçe'nin Şampiyonlar Ligi gruplarına 3.torbadan katılabilmesi için Uefa sıralamasında F.Bahçe'nin üstünde bulunan 3 takımın Şampiyonlar Ligiden elenmesi gerekiyordu.Şimdi kaldı 2!Geçen yılın Uefa Kupası finalisti Glasgow Rangers 0-0'ın rövanşında FBK Kaunas'a 2-1 yenilerek Şampiyonlar Ligi'nden elendi.

Süpriz olabilecek bazı maçlar, göze çarpanlar...

Guimares - Göteborg/ Basel

Schalke - A.Madrid

Panathinaikos - Sparta Prag

G.Saray - Steau Bükreş

* Koyu renkli takımlardan 2'sinin elenmesi durumunda F.Bahçe torba değiştirecek.

Hiç yorum yok: