Merhaba, http://iyiortagololur.blogspot.com/ blogumuza girip yorum yazmışsın teşekkürler. Sonrada aynı başlık ve fotoğrafla blogunda yayınlamışsın. Tamam bu resmi biz çekmedik ama birebir yayınlaman çokta hoşumuza gitmedi.Taklitler sadece aslını yaşatır. Özgün olmak blogunu daha ilgi çekici kılar. Başarılar
1 yorum:
Merhaba,
http://iyiortagololur.blogspot.com/
blogumuza girip yorum yazmışsın teşekkürler. Sonrada aynı başlık ve fotoğrafla blogunda yayınlamışsın. Tamam bu resmi biz çekmedik ama birebir yayınlaman çokta hoşumuza gitmedi.Taklitler sadece aslını yaşatır. Özgün olmak blogunu daha ilgi çekici kılar. Başarılar
Yorum Gönder