5 Ağustos 2008 Salı

Yeni Sponsor Türk Telekom

G.Sarayın yeni ana sponsoru Türk Telekom oldu.Galatasaray'dan yapılan açıklamada ''Mevcut Ana Sponsorumuz Avea ile olan sözleşmemizin sona ereceği 2009/10 sezonundan itibaren, beş sezon boyunca Ana Sponsorumuz Türk Telekom olacak.''dendi.Ayrıca G.Saray'ın yeni stadının da adı belli oldu.Açılışından itibaren 10 yıl boyunca stadın ismi "Türk Telekom Stadı" olacak.

Hiç yorum yok: