Onu ilk 2002-2003 sezonunda Nihatlı Real Sociedad'ta Valeri Karpin'in yanında görmüştük.Ligi 2. sırada bitirdiklerinde takımın gizli kahramanıydı.Çok geçmeden 16.000.000 € bedelle Liverpool yoluna düştü.4 sezonda 160 maça çıktı kırmızı formayla.Son bir ay da adı hergün Fenerbahçe ile anılır olmuştu.Ne hikmetse(!) sanki ilk bugün haberi çıkmış gibi yalanlamış transferi Fenerbahçe."Oyuncuyu transfer etme gibi bir niyetimiz yok" buyurmuşlar.Çabaladık ama alamadık,ikna edemedik deyip adam gibi açıklamak varken ilgilenmiyoruz demişler.Nasıl ilgilenmiyorsunuz?Neden bir aydır tüm manşetleri süsleyen bu habere ilk tepkiniz işin içine Arsenal girince oldu?Fenerbahçe'nin bir an önce resmi sitedeki saçma yalanlamalardan vazgeçip resmi siteyi bir çizgiye çekmesi gerekiyor.
6 Ağustos 2008 Çarşamba
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder