Bir olumsuz transfer haberi de G.Saray'dan geldi.Galatasaray'ın ısrarla istediği Ricardo Oliveira kulübünde kalmaya karar verdi.Ama yıllık 3.000.000 €'ya.4 yıllık olan sözleşmesini imzaladıktan 2 ay sonra sözleşme yenileyerek Galatasaray'la olan transfer haberlerinin en çok kime yaradığı da ortaya çıkmış oldu.Yeni sözleşme 5 yıllık.Bu sözleşme ile takımının en çok kazananları arasına girdi.Artık Galatasaray'a bir teşekkür eder herhalde.
6 Ağustos 2008 Çarşamba
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder